Pages

sistem again

Friday, March 25, 2011


siyes da lame aku ta update blog nih, telampau bizi membantu akak akak diofis nih mnghias bptm. well, aku kan DESIGNER hakahka :D .oke skrng aku tanak cite pasal 5s, aku nak cite pasal sistem aku. setelah diubah suai dan ditambah bnde2 yang sepatutnya aku rase sistem nih da ckup semart, p ta tau la kan. pandngan aku dan org len berbeza. haa, ni intfce aku punyer sistem, p sistem nih tak siap lagik pon


page login

page utama

page borang

page kemaskini

page carian


 p/s : haa, amacam ? cepat2 la bagi pendapat korang oke:D

6 comments:

  1. huuuu bgs2 ...
    knp ku x lepas2 lg .....
    waaaaa....
    nanti ku di rumah mu mila pada 27/3/2011
    heee

    ReplyDelete
  2. siyes ? datang jgn tak datang oke..

    ReplyDelete
  3. bagus sgt2..t ajarkan aku tau..hebat la kamu mila..:D

    ReplyDelete
  4. ijan: time kasih, hakhak. wokeh. tade hal la

    ReplyDelete

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS