Pages

wedding cards

Tuesday, June 7, 2011

Akhirnya, setelah lama menyendiri akibat kemalasan akhirnya aku menjelma jua. Yes ! blurrrrr.
setelah sebulan aku ta menjeguk blog, hari ni tetiba nak menjenguk. akibat keboringgan mengadap blog sendiri akhirnya aku decide nak tukar sume benda dalam nih. first header then background.

Cantek tak ? lau ta cantik nasib la. wa malas nak edit2 lagi. bulan 9 tarikh keramat abang wa la ! die da nak bertunang !!! sumpah aku sukaa, lepas tunang next year kahwin ta sabar aku nak design kad kahwin dengan hantaran abang aku.

Designer, haa aku memang designer. HAHA, kat bawah nih contoh design kad Sumpah lawa wehh !





nota comel : Abangku, dikau jangan bimbang eh. aku akan buat yang terbaik hanya untukmu *errkk, muntah  
                   susu

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS